副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【懷孕日記】小BABY黎啦❤0W~12W(續)!

至於我地幾時同屋企人講,第一次我地喺照到心跳就即講咗。不過今次,我都好緊張,一直想瞞到3個月。但點知個幾月時,有日食飯,見到個南乳豬手,頂唔到陣味,就比老爺奶奶發現咗!唯有講埋比媽媽聽啦咁!

  至於我地幾時同屋企人講,第一次我地喺照到心跳就即講咗。不過今次,我都好緊張,一直想瞞到3個月。但點知個幾月時,有日食飯,見到個南乳豬手,頂唔到陣味,就比老爺奶奶發現咗!唯有講埋比媽媽聽啦咁!(上一次我仲好食得好行得好正當,但今次一發現有咗,口味就開始變晒,又多咗見暈見攰) 咁樣,我就過咗第一孕期啦!亦都邁入咗第二孕期啦!第一孕期個口成日都有陣鐵味咁,咩胃口都無晒。心諗終於到第三個月,好D喇掛。點知都要等到第四個月先正常咁食得返野⋯⋯遲D再同大家SHARE啦。   希望自己可以趁寶寶出黎之前,過D更有趣既日子。(以前只係掛住返工放工好攰咁)同老公創造更多2人世界既回憶,發掘自己既愛好~打打BLOG咁,調整下自己心態做媽媽。 孕婦日日都要盡量令自己心情穩定,記住寶寶自己會為自己努力成長,擔心得多,對佢都無幫助。 我既生活準則就係開心同放鬆同休養生息。 要繼續做個快樂孕媽媽,好似未婚前會打扮靚靚咁,周圍行下玩下!   ❤關於懷孕時既生理狀況,真係好因人而異。禁忌習俗都會因為每個屋企同長輩有所不同。唔知大家對我既孕期飲食有無興趣?有既我可以再SHARE。 ❤推薦想有BB既人,可以DOWNLOAD 小月曆(女性日記)呢個APP黎記錄自己既CYCLE。對我黎講好準架! 另外有咗既,可以DOWNLOAD 280天 呢個APP,佢每日都會UPDATE一下寶寶當時大多數既狀態。好得意架D公仔仲!     呢個就係第一篇正式講孕期既文章,希望我可以再勤力D⋯⋯未來再SHARE下懷孕既大小日記啦!我亦會繼續分享喺我身邊既美好事情比大家!希望大家一直可以陪住我,我又可以帶多D唔同既野比大家啦! 延伸閱讀 【懷孕日記】My diary - I’m Pregnant! 【懷孕日記】WHAT I ATE TODAY!桑 寄生 茶!加蛋真 好 味