副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【懷孕 日記】懷孕 12 週!孕婦 初期 營養補充

其實喺由知道有咗之後,飲食同生活習慣唔多唔少都有些微既調整,始終身體入面住咗個小寶寶嘛!

過咗第一個懷孕 週期既感覺係,HAPPY!再諗我究竟幾時可以正常食返野呢?! 我之後仲會有POST分享第一個孕期既 孕婦 初期 飲食同產 前 檢查:)   一至三個月:其實喺由知道有咗之後,飲食同生活習慣唔多唔少都有些微既調整,始終身體入面住咗個小寶寶嘛!   其實一開始最重要係補充足夠既營養! 症狀: 但喺一個比較現實既層面黎講⋯⋯頭幾個月都無咩胃口。講真既~要食多D野等BB吸收多D,我真係無咩辦法。另外我又係嗰D食極唔肥又唔吸收既!所以一直我都擔心我有冇足夠既營養比BB   但到咗見醫生後,先知道其實成個孕期都唔係要增得好多磅數~第一個孕期建議體重增加1-4磅 對我黎講係真情唔達標啦 除非妳係無好大孕反應既準媽媽 如果唔係有嘔既,同食唔落野既,真係會輕埋磅添架! 但如果妳係好運舒服既,就唔好過份狂食,要控制住體重架! 其實妳地先要計計妳地既BMI,過輕既就可以喺成個孕期增加29-37磅 適中既就24-36磅,如果過重既,就只可增加16-32磅 (不過以上都係只供參考,最重要都係一路聽住醫生建議作準)   另外懷孕初期咩都要小心,所有運動最好都先援一援 我都係到第二孕期先喺屋企跟住YOUTUBE D比PREGNANCY做既VIDEO 伸展下根骨咋 不過呢個只係我呢個無做開運動既人既一個小ADVISE 睇好多NEWS發現準媽媽做少量既運動,對BB同對自己都有益架! 營養補充品 第一個孕期:葉酸 第二同三個孕期:MATERNA 喺我一知道有咗之後,就好驚自己會唔會唔夠營養 但去咗產檢後先知,其實如果準媽媽身體OK既,喺平時食物入面已經有足夠營養比小BB 每日只係需要補充一以上既補充品,就OK了   呢D最好跟從醫生既建議,唔好亂咁見D FORUM 其他人食咩,就走去又買又食 延伸閱讀 【懷孕日記】My diary - I’m Pregnant(續)!⋯⋯小BABY黎啦❤0W~12W 【懷孕日記】My diary - I’m Pregnant! 【懷孕日記】WHAT I ATE TODAY!桑 寄生 茶!加蛋真 好 味