副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

靚太孕記 - 私家產檢 - 胎水少 得返9cm ( 35 WEEKS )

細細b真係好曳曳豬,繼上次頭圍細左,今次又到胎水問題。真係要打 pat pat 。因為上次張醫生話我既胎水唔太充裕既關係, 兩個星期又去左覆診睇佢今次再檢查佢話又少左,OMG ,真係好擔心

細細b真係好曳曳豬,繼上次頭圍細左, 今次又到胎水問題。真係要打 pat pat 。 因為上次張醫生話我既胎水唔太充裕既關係, 兩個星期又去左覆診睇佢 今次再檢查佢話又少左,OMG ,真係好擔心 我見醫生都有少少緊張,幫我打晒信比Qe。 其實細細b 既size 都ok,但唔知點解我胎水又少左,唔通真係我休息唔夠? 其實我已經將產假由前2後8,提前左前3後7。 唔使返工就可以早d休息, 依家醫生比左病假比直到我放產假, 佢話只要唔好操勞多休息就會多返胎水。 之後佢叫駁機聽埋bb既心跳,訓左係張床度, 最上果個係bb既心跳,中間係宮縮指數, 最下果個就係當bb郁果陣我按既數量, 聽左半粒鐘,醫生睇左報告, 又話心跳報告都好靚,都安慰d。 依家幾日後再覆診,返尼又駁機聽下心跳, 醫生叫我記住唔好操勞,多休息,睇下情況點啦。