副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

肚大大等於bb 大?

關你NURSE事-->http://www.facebook.com/urnursecare/有無人話過你:嘩!你個肚好大喎!實係個肥b 啦!私家醫生又可能會同你講個肚好大喎!開刀啦!個肚大=bb大?

關你NURSE事-->http://www.facebook.com/urnursecare/ 有無人話過你:嘩!你個肚好大喎!實係個肥b 啦! 私家醫生又可能會同你講個肚好大喎!開刀啦! 個肚大=bb大?就一定要開刀?   不一定的! 在各位媽媽的肚內除了你們的bb,還有羊水,胎盤等組織 肉眼看到的肚大有可能是: 1) Bb大 2)羊水偏多/過多 3)雙胞胎或更多 4)肚皮層脂肪太厚 所以單用肉眼是無法知道bb大小的!   要知道bb 大小 是要用到超聲波檢查的! 醫生會利用超聲波來量度bb 的胎兒頭骨橫徑(BPD), 肚圍(AC), 大腿骨長度(FL)等來綜合得岀一個 預計胎兒重量(EFW) 這個預計胎兒重量對你係順產還是剖腹產都係個決定性的指標! 想知多d?下篇說你知!   我的專頁也有很多有關產前,懷孕或育兒的資訊,歡迎讚好及追蹤!有任何問題都可以係專頁問我!一定知無不言^ - ^ http://www.facebook.com/urnursecare/