副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

唔想小兒濕疹(奶癬)再翻發!(沐浴、護膚篇)

唔知大家本身有無濕疹呢?因為我自己有,都預9成蠔豉妹妹都有機會有...點知,11月中既時候,天氣一乾就真係出小兒濕疹...都怪我只係一日搽1次保濕cream...因為我見本身用開嗰隻都偏厚,以為夠..

唔知大家本身有無濕疹呢? 因為我自己有,都預9成蠔豉妹妹都有機會有...   點知,11月中既時候,天氣一乾就真係出小兒濕疹...  都怪我只係一日搽1次保濕cream... 因為我見本身用開嗰隻都偏厚,以為夠...  但因為助產侍朋友話小兒濕疹有機會會斷尾! 所以我就的起心肝,了解一下小兒濕疹既成因!  多數係免疫系統較弱或皮膚先天性比較乾燥~ 當然都有機會係因為對食物敏感既原因。 但我自覺蠔豉妹妹應該唔算免疫系統較弱,又應該唔係對食物敏感(因為我餵人奶乜都食,都無乜特別反應~)  所以我就覺得係因為皮膚乾,所以我就由此入手! 好好了解一下沐浴同護膚既產品!    最後我揀左Fleurance Nature既產品~  一開始係見到佢話有機認証同低敏零刺激,又見係法國製造~  入面有金盞花、蘆薈~都係保濕、紓緩~適合敏感同乾燥皮膚! 重點係不含任何化學添加劑、人造色素同香料!因為好多時敏感都係因為香料,所以大家要小心~望清楚成份!  或者簡單啲,大家可以認住以下logo~  呢個logo代表產品最少95%植物成份係黎自有機農業,而且無進行動物測試、無著色劑同無人造香料!    蠔豉妹妹暫時用左2個月~  沖涼時,先準備一缸37.5-38.5度既水,因為太熱既水都會令皮膚乾的!  之後我會泵3泵Baby Cleansing Milk落水直接沖~ hehee~其實會揀呢款好大原因係因為唔洗過多次水~  冬天就算開住暖氣都係唔想攪咁耐嘛~    Baby Cleaning Gel係身體同頭髮都可以使用~ 可以先搽係身,之後再過水~ 個人建議可以天氣暖返啲先用,咁玩耐啲水都唔怕 :p   沖完白白就用Baby Moisturizing Cream搽面珠、手仔、腳仔同背部!  每次搽既時候都按幾下~好快就吸收!  有時拎多左份量我會自己搽埋一份~~   暫時用左2個月,妹妹touch wood都無翻發小兒濕疹!  希望乖乖地做好保濕就會keep住無事~  話晒自己有濕疹,皮膚唔多好,我緊係唔想阿女都係啦~  又紅又鞋,見到會心痛嘛!    Fleurance Nature既產品可以到指定屈臣氏、萬寧、AEONBODY、荷花親子、HKTVmall或官網購買~  購買前,可以先到Fleurance Nature網址了解喔~ Facebook : 80後的人妻「旅」友  Instagram : https://www.instagram.com/wingring 邀稿 : wingring417@gmail.com / wingring@ymail.com