副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【手作玩具】媽媽囡囡都愛《絕版美少女戰士。紙公仔》

以前細個嘅時候,玩嘅玩具都好簡單,好便宜,無乜科技可言。但而家呢個年代,小朋友玩嘅玩具就真係好唔同,我自己唔主張俾和牛B玩同睇太多手機、睇太多YouTube。因為太吸引啦,開咗個頭就真係返唔到轉頭。所

以前細個嘅時候,玩嘅玩具都好簡單,好便宜,無乜科技可言。但而家呢個年代,小朋友玩嘅玩具就真係好唔同,我自己唔主張俾和牛B玩同睇太多手機、睇太多YouTube。     因為太吸引啦,開咗個頭就真係返唔到轉頭。所以我都儘量搵好多有趣嘅玩意俾佢,今次我就上網搵返紙公仔嘅模版,打印出嚟再自己剪返出嚟俾和牛B玩。結果佢真係好鍾意,好開心。       而Sailormoon近年Hit返,就即刻勾返起我嘅回憶同少女心。   Sailormoon嘅紙公仔,我細個嘅時候都有玩過o架。 不過已經絕咗版,市面係無乜機會買得返。   誰知,俾我喺網上面搵返佢哋返嚟呀!!   齊晒齊晒!! 有月野兔、小小兔、水野亞美、火野麗、木野真琴仲有愛野美奈子!!!        其實喺搵到Sailormoon紙公仔之前,我係搵到另一啲嘅紙公仔模版。我用咗210g厚紙印,不過都係唔夠硬淨。       俾和牛B玩咗都無5分鐘,個公仔條頸就斷啦~     【紙公仔模版下載】 http://kids.nifty.com/enjoy/clothes/index.htm   所以再做Sailormoon紙公仔,我喺打印後,再喺上面加一層膠紙,底部再托一層卡紙。 **唔過膠原因係,公仔要預先剪好,過完膠又要再剪一次,工序重複咗,製作時間就會多咗。       為咗和牛B第二朝有得玩,開夜車大概1小時就完成晒啦~       第二朝和牛B見到超級開心呀!!     紙公仔真係好孩子最愛,因為可以幫公仔不停換衫,紙製帶出街都好輕便。     【Sailormoon紙公仔模版下載】 http://www.oasidelleanime.com/minisiti/sailormoon/paper-dolls/index.htm   除咗Sailormoon之外,我仲搵到百變小櫻同埋小魔女Do-re-mi。 https://vk.com/album-6371290_147725935   -------------------------------------------------- 歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com Facebook專頁: 和牛B嘅成長專頁 Instagram: wagyubmami                -------------------------------------------------- 姊妹合作**Precious M accessories** 利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。