副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

媽咪唔係萬能!外人唔好亂攞尺去度媽媽?

女人生BB真係好忙好大壓力,而且懷孕期間心情起伏大、產後又容易感到抑鬱,外人唔明白唔緊要,但如果不體諒之餘,仲要指指點點、胡亂批評,就真係令媽媽好頭痛!1.俾自己太大壓力初為人母,不少媽咪都想在照顧B

  女人生BB真係好忙好大壓力,而且懷孕期間心情起伏大、產後又容易感到抑鬱,外人唔明白唔緊要,但如果不體諒之餘,仲要指指點點、胡亂批評,就真係令媽媽好頭痛!   1.俾自己太大壓力   初為人母,不少媽咪都想在照顧BB上盡善盡美,加上親朋戚友的期望,逐漸形成要成為「完美媽媽」的壓力。稍一失手,就會好自責,往往俾自己太大壓力而容易情緒低落。   2.生仔令荷爾蒙改變 產後媽媽體內的荷爾蒙失調,而且需要疲於奔命地照顧每2-3小時便醒來的嬰兒。在長期缺乏睡眠和生理反應影響下,媽媽的情緒波動大,容易產生負面的情緒和感受,如時而感到傷心,時而感到暴躁。嚴重者,更會導致產後抑鬱。   3.同其他媽媽比較 當一個又一個新生兒出生,旁人很容易會將媽媽跟別的媽媽作比較,或是和自己的閱歷比較,例如人奶夠不夠嬰兒所需、照顧嬰兒的手法等等。這樣,媽媽很容易會被影響,覺得自己真的很差、做得不夠人好,容易產生負面情緒。   4.孤身作戰 得不到旁人支持 作為爸爸在BB出世後,養多個人自然要努力工作,但相對可能陪伴太太的時間因而減少,在家中湊B的媽媽全天候照顧BB,同時不想打擾丈夫工作。在面對挫折、難過的時候,只有自己一個面對,很容易會覺得自己有種孤立無援的感覺。   所以由今日起,外人唔應該亂咁去批評身邊的媽媽做得唔好,無人一出生就懂得照顧承子,凡事多鼓勵、多嘗試吧!