副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

BB肚痛夜,媽媽囉囉攣

發現呀仔肚瀉,瀉左d黃色既水。4/7 2130第一次見bb屙屎水爆哂片,好驚⋯觀察到5/7 0400飛的入醫院睇醫生,醫生話:「可能係bb準備出牙仔,咬野而接觸左d細菌,食腸胃藥粉開水飲,另外飲埋補充

發現呀仔肚瀉,瀉左d黃色既水。 4/7 2130第一次見bb屙屎水爆哂片,好驚⋯ 觀察到5/7 0400飛的入醫院睇醫生,醫生話:「可能係bb準備出牙仔,咬野而接觸左d細菌,食腸胃藥粉開水飲,另外飲埋補充電解質嘅藥就可以,唔需要太擔心。如果情況持續或發燒就要即刻入院!」 擔心到我成晚冇訓過,攬住個仔 。・゜・(ノД`)・゜・。 第二日,好朋友魚媽whatsapp我問我: 「呀仔有冇服輪狀藥?」 無知既我竟然問人地係咩黎架⋯!? 上網一查 第一針 : 2個月 (或6-12週歲)接種 第二針 : 4個月 (或10-22週歲)接種 第三針 : 6個月(或14-32週歲)接種 必須在出生後32星期內完成 可惜嘅係,我個仔已經過哂接種週歲,真心覺得自己好失敗。・゜・(ノД`)・゜・。