副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

侍產假一日都太多?

一個社會嘅制度,足以影響人口,生活質素,人口老唔老化。一個議員,一句話說,足以證明佢嘅個人素質!張生相信係近期被罵得最狠的一位!我當然唔會撐佢,仲要踩一腳!哪怕你是誰!短短幾日侍產假,新手爸爸就要去搞

一個社會嘅制度,足以影響人口,生活質素,人口老唔老化。一個議員,一句話說,足以證明佢嘅個人素質! 張生相信係近期被罵得最狠的一位!我當然唔會撐佢,仲要踩一腳!哪怕你是誰! 短短幾日侍產假,新手爸爸就要去搞出世紙,健康院,買嬰兒用品。有錢人大可以照顧個仔或個孫,當金魚咁觀賞,唔需要參與。但新手爸爸嘅廿四小時照顧,正正係新手媽媽最有效嘅心靈救藥!醫生話:最難醫嘅係心理病!而女性生產後,心理同生理都一樣脆弱。就算係短短幾日嘅侍產假,都係新手媽媽們最珍惜嘅72小時。 如果侍產假增加至五天,對於沒有長輩協助嘅新手爸媽黎講係好珍貴。而且,五天侍產假後新手爸爸都很疲倦!不是五天做皇帝!如果難聽d講句:老爺奶奶,婆婆公公死得早或病重。冇人幫手,冇錢請工人姐姐,只能靠自己,咁點算?唔通要個產婦自己做埋所有野? 張生可能又會諗:冇能力,冇人幫手咪唔好生囉!咁又會洐生另一個社會問題:人口老化。係一環扣一環架!唔係咁簡單架資本家!