副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

生定唔生?兩孩家庭話你知5個困境!

上次講過2個孩子8個好處,然後朋友就問雙職媽,那2孩就沒有壞處嗎?當然唔係啦,總括來講,有2個孩子,父母至少有5個困境要面對️~1. 更多洗費學費、膳食、車費都要加倍,去餐廳要嗌多碟菜、去旅行要買多張

上次講過2個孩子8個好處,然後朋友就問雙職媽,那2孩就沒有壞處嗎?當然唔係啦,總括來講,有2個孩子,父母至少有5個困境要面對️~ 1. 更多洗費 學費、膳食、車費都要加倍,去餐廳要嗌多碟菜、去旅行要買多張機票   2. 更高EQ 常面對爭吵既場面,孩子唔係爭玩具搶食物,就係講規矩,父母總要做和事佬,講道理,公平公正處罰孩子,道行唔夠高,場面就會失控   3. 更少自由時間 多一個孩子,需要付出更多時間去照顧,好似餵食、梳洗、教做功課溫習、升學面試等   4. 更少個人空間 多一個孩子而又未能換屋,共享空間便要分多一份、或更多孩子物件置於家中,除非有錢從兩房的家轉三房的家   5. 更多考慮的問題 孩子性格各有不同,父母要因應孩子既性格去考慮學業前程,要做資料搜集,有時又要考慮不同既性子要如何教育,因為一套方法並唔係通用   生定唔生? 諗過度過先好生!