副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

各位好少聽到既生化湯係咩嚟?以下為大家全面解構生化湯迷思!

相信好多香港人未必聽過的生化湯,對於台灣人黎講產後飲生化湯是一種非常普遍的調理身體補品,亦都被認為係坐月子的必要湯水。不過我有聽聞過有醫生或者媽媽表示需要小心飲用同有機會出現出血等問題?!

  相信好多香港人未必聽過的生化湯,對於台灣人黎講產後飲生化湯是一種非常普遍的調理身體補品,亦都被認為係坐月子的必要湯水。不過我有聽聞過有醫生或者媽媽表示需要小心飲用同有機會出現出血等問題?!   我今次就講下飲生化湯既目的,坐月子是否必需飲用? 咩情況下才要飲用?  飲生化湯目的及功效:生化湯主要治理血虛寒凝、瘀血阻滯、產後惡露不淨、宮縮疼痛、胎盤殘留等問題,顧名思義生化就是「生」新血「化」舊瘀的意思!   坐月子是否必需飲用生化湯? 在坐月期間沒有必需要飲或食的,主要是針對當時身體狀況而定,有益就可食用(當然要注意飲食忌諱),但要留意一點就算是滋補珍品都不宜食用過量!   咩情況下先要飲用生化湯? 小產或分娩過後可按需要而飲用。生化湯內容及成份有很多種類供選擇,今次帶俾大家我自己都覺得唔錯的生化湯供你哋參考。 成份有當歸、烤老薑、川芎、北芪、南北杏、炙甘草、桃仁、益母草。 當歸可養血補血,川芎可活血,桃仁則可破血化淤,烤老薑可助發汗、驅寒氣,炙甘草可補脾和胃。    不過飲用時要注意:唔係飲得越多越好,過量都會對子宮造成負面影響,新生子宮會唔穩定或出血的。 生化湯始終係一種產後藥方,所以最好先經醫生診斷後才選擇是否飲用,咁就唔怕飲錯啦!   **以上營養及進補資訊只供參考,想知更多可自行諮詢醫生或營養師意見**   星級分享黃長興夫婦體驗月子餐 星級分享陳麗麗小姐體驗Part1 星級分享陳麗麗小姐體驗Part2 星級分享沈可欣小姐體驗 星級分享莫家淦夫婦體驗   祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人  香港首家上門煮餐專家-坐月、小月、孕養、好孕、陪月、催乳 專頁即時查詢:http://m.me/JJMA.COM  Whatsapp查詢: https://wa.me/85261301277 入圍2019香港最受歡迎品牌名單 l香港註冊中醫藥零售商 「我們靠口碑及好評、提供最優質服務及最新鮮食材!」