副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

孕媽咪小知識!孕媽咪點曬太陽好呀?

孕媽咪得閒曬吓太陽有好多好處嫁,首先講吓鈣質、維他命D同太陽的關係!唔少孕媽咪都會食鈣片補充自己、胎兒骨骼健康及發展,其實多曬太陽先更有效令鈣片發揮作用,而且仲可以防止胎兒患先天性佝僂病!而補充維他命

孕媽咪得閒曬吓太陽有好多好處嫁,首先講吓鈣質、維他命D同太陽的關係!唔少孕媽咪都會食鈣片補充自己、胎兒骨骼健康及發展,其實多曬太陽先更有效令鈣片發揮作用,而且仲可以防止胎兒患先天性佝僂病!而補充維他命D可促進胎兒腦部發育、增強免疫力減少病的機會、預防皮膚病,改善孕媽咪心情同舒緩孕期帶來的心情不適!   太陽入面的紫外線又有咩用途? 紫外線本身具殺菌功效,所以好多人每日簡單曬半小時就可以對皮膚起到殺菌作用,而另外開窗半小時都可以令房間空氣產生消毒作用。   曬太陽仲有咩額外好處? 曬太陽的同時各位孕媽咪可以配合簡單散散步,增加自身體能,為日後分娩做好準備。曬太陽可以呼吸新鮮空氣,增加氧氣量,從而令胎兒都吸收到足夠氧氣,促進血液循環,更加幫助到胎兒健康發育同發展!   提提你!孕媽咪點曬太陽先岩? 曬岩時候:相信好多孕媽咪都會好擔心紫外線過強同怕皮膚表面形成黑色素的問題,係度提提大家每日最佳日曬時間喺早上9-10點同下午4-5點,另外孕媽咪最好避開每日中午11至2點,紫外線最強的時候。 曬岩時間:對於曬幾耐,好多醫生都會有唔同的指引,不過基本上都係唔好曬超過半小時,最少曬中15-20分鐘!在懷孕初期3個月盡量不要曬太陽,胎兒在初孕期容易受到高溫影響,高溫下孕媽咪的血管會自然收縮,使通過血管向胎兒輸送養分因而滅少,有機會令胎兒缺氧,亦變相增加孕媽咪流產的風險,如果長時間處于高溫環境有機會令胎兒感覺不適。 曬岩位置:孕媽咪可以將手臂及腿暴露於陽光下充分吸收維他命D及鈣 曬岩方法:直接曬太陽,而不隔住玻璃曬;如果太陽真係好大,可以考慮喺樹蔭下面行,透過樹影下的陽光亦可以照到身上,同樣亦會有以上效果 做岩防曬:曬前30分鐘搽孕婦專用的防曬霜,以免孕媽咪在吸收太陽光的時候產生更多的黑色素   其他坐月文章分享: 坐月要識補!孕媽咪必知坐月進程! 精明坐月小貼士!上門煮餐VS外送月子餐?! 坐月坐得好,原來有好多好處?!坐月好處大公開! 教你做好神隊友的角色,讓太太坐月坐得好,渡過舒服的時刻!   **以上坐月營養及進補資訊只供參考,想知更多可自行諮詢醫生或營養師意見**   星級分享黃長興夫婦體驗月子餐 星級分享陳麗麗小姐體驗Part1 星級分享陳麗麗小姐體驗Part2 星級分享沈可欣小姐體驗 星級分享莫家淦夫婦體驗   祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人  香港首家上門煮餐專家-坐月、小月、孕養、好孕、陪月、催乳 專頁即時查詢:http://m.me/JJMA.COM  Whatsapp查詢: https://wa.me/85261301277 入圍2019香港最受歡迎品牌名單 l香港註冊中醫藥零售商 「我們靠口碑及好評、提供最優質服務及最新鮮食材!」