副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【DR Max點讀筆】媽媽嘅好幫手 囝囝英文進步無難度

梁太帶住可愛嘅仔仔澤駿嚟到Dr-Max中心,小編同梁太傾咗一陣,就感受到佢係一個溫柔體貼嘅媽媽。梁太講出最初佢嘅憂慮:「我本身唔識英文,都唔知點樣教澤駿好。澤駿仲有兩個姐姐,不過一個都升中學,另一個都

梁太帶住可愛嘅仔仔澤駿嚟到Dr-Max中心,小編同梁太傾咗一陣,就感受到佢係一個溫柔體貼嘅媽媽。梁太講出最初佢嘅憂慮:「我本身唔識英文,都唔知點樣教澤駿好。澤駿仲有兩個姐姐,不過一個都升中學,另一個都好大,各有各忙,我唔想要兩個姐姐咁辛苦去幫手教。」 神奇點讀筆一點就明 「所以當我第一次接觸到DR-Max點讀筆,就覺得好啱用,因為有中文解釋,而且解釋得好清楚,連我都聽得明,仲可以重覆去聽。我可以理解到工作紙內容,可以陪小朋友一齊溫習。」梁太形容,點讀筆真係「一點就明」,非常易用。 澤駿仔仔鐘意DR-Max英語教材嗎?原來當初澤駿係透過參加DR-Max活動接觸到點讀筆,一試就鍾意,因為覺得好玩。 豐富詞彙寫作更有把握 好玩還好玩,究竟澤駿嘅英文有無進步呢?澤駿而家讀小三,由小二開始使用DR-Max教材,用咗一年,每日做兩張教材工作紙,成績由之前嘅七、八十分,進步到而家八、九十分,聆聽考試部分更加係一百分!梁太指,澤駿作文都進步唔少,澤駿立即搶住講:「因為支筆會教到我詞語。」 解決媽媽難題好幫手 的確,學多啲詞語對英文寫作好重要,小編眼見點讀筆得到大小朋友讚賞,真係好感動,難得係解決到梁太呢位好媽媽嘅難題,又可以令澤駿嘅英文有進步。