副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【DR Max點讀筆】一齊學一齊進步 三母子溫馨學英文

「我本身嘅英文都唔好,唔知點睇小朋友啲英文功課。」陳太好快就講出佢嘅情況。「原本都無諗過搵英語教材幫手,因為都驚自己唔識用,教唔到小朋友用,不過機緣巧合有次聽到DR-Max同事跟進小朋友嘅對話,聽到佢

「我本身嘅英文都唔好,唔知點睇小朋友啲英文功課。」陳太好快就講出佢嘅情況。「原本都無諗過搵英語教材幫手,因為都驚自己唔識用,教唔到小朋友用,不過機緣巧合有次聽到DR-Max同事跟進小朋友嘅對話,聽到佢好細心咁了解小友點用啲教材,同埋評估佢哋用成點,仲會俾啲小貼士同建議。我好欣賞呢個售後服務,於是就去了解DR-Max英語教材。」 相輔相承的學習方式 陳太好溫柔咁望一望小五嘅政熺同K1嘅政謙,笑得好甜咁講:「最開心係點讀筆有中文解釋,連我都聽得明,可以同佢哋一齊學習。陪到小朋友之餘,我都有得進步,而佢哋見到媽媽都咁努力,又可以鼓勵到佢哋,大家都有動力去學習多啲。」 媽媽主動學習感染小朋友 陳太翻開手袋,拎出一張寫咗生字嘅小紙條,佢話:「DR-Max英語教材令我踏出第一步,覺得自己都可以學好英文,之後越嚟越有動力,不斷學多啲,例如我會抄低啲生字,頭先同小朋友搭車過嚟,我哋都一齊學生字。」有個咁勤力嘅媽媽,一定可以成為小朋友嘅好榜樣,唔知小朋友英文有無進步呢? DR-MAX同事密切跟進 小五嘅政熺由四年級開始用DR-Max英語教材,由八十分升到九十幾分,陳太話,如果政熺再努力啲,成績應該可以更加好。至於K1嘅政謙,陳太話:「比哥哥用得更加好,可能因為年紀好細就已經開始用,所以易啲習慣去用教材,見佢自動自覺咁做,做學校功課都無咩難度咁。而哥哥因為小四先開始用,所以要幫佢慢慢適應,其間係需要多啲鼓勵,令佢堅持去做。我有send佢做好嘅工作紙俾DR-Max同事睇,小朋友就感覺背後有人睇住,有時仲可以得到讚賞,支持小朋友堅持學習。」 親子關係更加融洽 「我好開心有DR-Max英語教材呢個產品,除咗令我哋三個學到英文之外,我覺得更開心嘅係親子關係更加融洽,會一齊用教材,夜晚仲會一齊聽吓英文歌。而政熺佢好sweet,宜家學鋼琴學到四級,會教番我彈琴,宜家我都彈到一首歌。」 講到呢度,陳太攬一攬兩個仔仔,大仔政熺露出一個怕羞嘅表情,不過之後笑得好燦爛,而細仔政謙就一直笑到見牙唔見眼。嘩!小編真係要戴番副太陽眼鏡,三母子溫馨甜蜜到無限放閃,呢一幕真係好靚、好耀眼!