副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

Horrible Four - 食物叛逆期

西瓜最近好像進入食物叛逆期,以前明明很愛吃的,會突然抗拒不吃,例如之前都會食青瓜卷,現在會把青瓜挑出來不食。講道理又唔會食,食咗又會玩唔吞

西瓜最近好像進入食物叛逆期,以前明明很愛吃的,會突然抗拒不吃,例如之前都會食青瓜卷,現在會把青瓜挑出來不食。講道理又唔會食,食咗又會玩唔吞 針對西瓜仔的難搞飲食習慣,讓他坐下來乖乖吃飯,瓜媽有時間就改變食物與上菜方式,主要以5色蔬果配搭*,並拼上不同的圖案,希望提升西瓜對食物的興趣。不知能否成功,唯有多花一點時間幫助西瓜仔建立回良好的飲食習慣。 (車里茄,烚西蘭花,紫菜蟹柳卷,紅蘿蔔南瓜牛肉粒BB 咖哩,西瓜,藍莓) *五色蔬果配搭 - 除了賣相吸引小朋友令小朋友開胃外,也可以讓小朋友吸收不同營養,例如含茄紅素嘅番茄、士多啤梨,能提高寶寶免疫力;橙黃色的南瓜、粟米含有胡蘿蔔素;豐富纖維嘅綠色代表有西蘭花,菠菜, 可幫助排便;紫藍色如藍莓就含青花素能保護視網膜等。   Facebook : 西瓜仔與蜜瓜妹https://m.facebook.com/sweetmelonsfamily/ Instagram : geminard (西瓜媽)