副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

illumama 孕媽媽一對一營養諮詢

早前收到惠氏 illumama community SMS,參加「陳玉儀 體重及營養管理中心」孕媽媽一對一營養諮詢。

早前收到惠氏 illumama community SMS,參加「陳玉儀 體重及營養管理中心」孕媽媽一對一營養諮詢。 前幾日,到達長沙灣一個工業大廈,佢哋安排咗一個會議室做接待同會見營養師。等待期間,我先填寫基本資料:懷孕前體重、懷孕後不適等。 接住,營養師即場為我磅重、量度手腕、血壓、記錄一日三餐食物、計算懷孕前後 BMI、懷孕增重標準等。我自從懷孕後,血壓比較低,雖然仍是正常範圍內,但始終是比以前低。營養師話有多個原因,其中可能係我增重不足。 評估結果顯示,我孕前過輕,所以孕期可增重較多。宜家33週多,我增重約15磅,比起「理想增重」少了10磅。 今胎長期嘔吐,到中後期開始胃脹,要我食多 d 增重,實在吃力。營養師便建議餘下個多月,可食卡路里高少少嘅食物,煮食時唔怕落多少少油。著重蛋白質和鈣,少食多餐,每星期至少兩份魚類,每天一隻手掌大嘅肉類。亦可在小食方面入手,每天約20粒果仁、下午茶可加兩片芝士、每天兩杯奶類。 聽完一大堆食物,有 d 飽滯嘅感覺。營養師是為了我生產時可以多點力量,同埋日後老年嘅骨骼著想。今次諮詢,度身訂造,針對性指出我所缺乏嘅營養,剩餘嘅日子我會努力㗎喇。 最後,估唔到臨走會有咁多禮物攞呢。