副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

老婆問我,「十年後你會唔會嫌我肥?」

問得好,做咗禁多年人對呢類尖銳的陷阱題從來都只有一種答案應對,「當然不會喇」。但係呢一個答案比較膚淺,答咗又等於無答。一個滿足唔到佢既答案,我相信精靈既太太唔會就此罷休。

問得好,做咗禁多年人對呢類尖銳的陷阱題從來都只有一種答案應對,「當然不會喇」。但係呢一個答案比較膚淺,答咗又等於無答。一個滿足唔到佢既答案,我相信精靈既太太唔會就此罷休。 突然間我諗起一套戲,係2008年上演既奇幻逆緣。故事大約講述男主角異於常人,一出世時如同垂死的老人家,可其後愈大愈年輕,然後電影著墨在他跟女主角的成長歷程剛好相反的奇幻愛情故事。我記得其中一幕男女主角躺在床上,女主角問男主角,「我的皮膚變老了,你還愛我嗎?」男主角回應,「若我長了暗瘡,晚上會尿床,你還愛我嗎?」然後在沈思著為何世上沒有永恆。 是的,世上沒有永恆,只有無數的唏噓。正如男女主角亦在人生中曾彼此錯過對方。 想深一層,若有永恆,誰會學懂珍惜? 思前想後,我嘗試回覆她「十年前都唔會,十年後又點會呢」。其實,一起走過十多個年頭,大家的變化可不少。從雙十年華到而立之年,學習對別人的評價亦不再流於表面。更何況當太太他日粉褪色衰之時,也是我深陷中年發腹之日。建基於外表的愛情,多半失敗。 「十年後您又會唔會嫌我髮線後移滿臉油光同大肚腩?」 事實上,正是世上無永恆,才讓人懂得珍惜當下。 Facebook Page:泥圍爸爸的育兒時光 (https://www.facebook.com/laiwaipapa/) 歡迎大家Follow Facebook Page,多謝支持!