副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

教你做個精明孕媽咪!簡單幾招教你舒緩妊娠貧血!

缺鐵性貧血喺好多女性都會有的問題,好似個人成日好易攰、見暈易暈、面色瘡白、體力大不如前等等,不過懷孕期間出現妊娠貧血問題就會嚴重好多啦!

缺鐵性貧血喺好多女性都會有的問題,好似個人成日好易攰、見暈易暈、面色瘡白、體力大不如前等等,不過懷孕期間出現妊娠貧血問題就會嚴重好多啦!     點解孕婦特別容易有妊娠貧血? 孕婦除咗維持自己的血液循環,因為要供應埋比胎兒的需要,好似輸送養分同血液等,所以身體上對血液的負擔就會大咗好多,所以普遍有好多孕媽咪都出現妊娠貧血的情況。   點解要由懷孕期間開始減低貧血狀況? 如果孕媽咪確診妊娠貧血,後尾有機會令胎兒早產,甚至出現更嚴重的問題,所以為咗自己同BB的健康,孕媽咪要時刻關注每日鐵吸收的情況!   飲食習慣建議: 孕媽咪一般可以由懷孕12週到16週補充鐵,而按醫生建議服用鐵丸補充,不過要注意服用鐵丸有機會出現便秘。除咗鐵丸,各位孕媽咪平時日常都可以多吸收含鐵質的食物:好似紅肉、豆類、蛋黃、三文魚、富鐵蔬菜:菠菜、黃豆等等!   妊娠期間努力解決好缺鐵問題,會幫助到新生兒BB出世前儲好出世後四至六個月的所需的發展營養,而BB日後都可以從加固階段由食物吸收到鐵質,所以各位媽咪都唔需要太擔心嫁!   想老公做個神隊友,可以入依度睇睇:https://mamibuy.com.hk/talk/article/79518   **以上孕婦營養及進補資訊只供參考,想知更多可自行諮詢醫生或營養師意見** 星級分享黃長興夫婦體驗孕婦餐 星級分享陳麗麗小姐體驗Part1 星級分享陳麗麗小姐體驗Part2 星級分享沈可欣小姐體驗 星級分享莫家淦夫婦體驗   祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人  香港首家上門煮餐專家-坐月、小月、孕養、好孕、陪月、催乳 專頁即時查詢:http://m.me/JJMA.COM  Whatsapp查詢: https://wa.me/85261301277 入圍2019香港最受歡迎品牌名單 l香港註冊中醫藥零售商