副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

懶媽媽的煮食法寶

唔知幾多新手的全職媽媽同我一樣,晚晚臨訓前都會諗:聽日煮乜比bb食呢?經過兩個半個嘅摸索,開始摸到自己嘅方法,無咩專業可言,只係純粹分享一下。

唔知幾多新手的全職媽媽同我一樣,晚晚臨訓前都會諗:聽日煮乜比bb食呢?經過兩個半個嘅摸索,開始摸到自己嘅方法,無咩專業可言,只係純粹分享一下。   從黑珍珠6個月開始加固,起初只係比米糊,食到米糊之後就比唔同嘅蓉佢試,食得唔錯之後就再比粥仔,最近試埋bb 麵,哩兩個半月嘅加固路程,真係好考耐性,抖膽講句,bb 每一小啖,都係媽媽嘅一大心血呀!   講咁耐,到底我有乜法寶? 其實就係BB 煲粥神器 ─ 電瓦煲。     煲仔細細,大 tommee tippee 暖奶器少少, 煮bb 1個人分量岩岩好,最好就係唔洗睇火,又唔怕煲燶粥,起初用個陣,我都煮過失敗嘅粥,唔識落份量,煮出黎水還水,米還米,試下試下就覺得較岩份量用2小時煲出黎嘅粥仔最岩胃口。     煮出黎有半碗粥仔,我煮嘅粥仔偏稠,因為咁樣好喂點。   我真係懶,唔係扮。通常夜晚會落定米同水,第二朝早10點起一起身開著個制,掉埋前一日晏畫拖過水嘅瘦肉落個煲到就拿拿臨返上床訓覺,12點黑珍珠起身流洗過後就食得。同埋有時晏畫出街,就會較定時間制煲粥,返黎同黑珍珠沖完涼就食得。這個電瓦煲真係我嘅恩物,可以唔洗睇火,賺更多訓覺時間。