副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

在家喝出健康美麗『老協珍美顏飲』

留在家的時間多了,比之前日日回公司上班,時間安排上多了彈性,早上無噤趕出門口,飲一杯有如葡萄嘅飲品,一早起身的氣息肌膚已變得不一樣了!

留在家的時間多了,比之前日日回公司上班,時間安排上多了彈性,早上無噤趕出門口,飲一杯有如葡萄嘅飲品,一早起身的氣息肌膚已變得不一樣了!   等一等! 我唔係飲緊酒!   我飲緊嘅係 老協珍美顏飲,老協珍是台灣著名保養飲品品牌, 我生完海馬仔之後我都有飲 「老協珍滴雞精」,這款新推出嘅膠原蛋白飲品,經多年研發,以創新嘅方式用咗四款「超級天然植物多酚精華」強力鎖住膠原蛋白精華! 之前在台灣開賣首日已賣出5000包! 依家香港都有得買啦! 所以我先有得飲返杯~   「膠原蛋白」是令皮膚保持彈性的重要原素,「老協珍美顏飲」 內含「日本專利膠原蛋白胜肽PO‧OG」及 精選4款超級天然植物,萃取其豐富嘅植物多酚,可促進膠原蛋白形成,並鎖住膠原蛋白精華,飲用有助提升肌膚彈性、抗氧化能力,keep住肌膚年輕!      「膠原蛋白胜肽PO·OG」,係組成肌膚胺基酸鏈嘅重要因子, 比一般膠原蛋白分子更細,於體內更好吸收!  而且「美顏飲」更精選了4款超級天然植物,包括: 紅菜頭、西印度車厘子、無花果、山楂,其中西印度車厘子,有「維他命C之王」嘅美譽,為目前所有果樹種類中果實維他命C含量最高,為「血橙」約8倍之多,豐富嘅維他命C,可促進膠原蛋白形成,亦可以促進鐵質吸收,幫助新陳代謝,相互配搭加強養顏美容!   老協珍出品的產品真係會飲得好安心,品質有保證!  我飲過市面其他膠原蛋白飲品,有些因原料或製造技術差異,會有濃濃的腥味,而且有些更會加入 化學劑或增甜劑,飲得唔夠健康!  「老協珍美顏飲」 則完全無腥味,微甜,好易入口,而且並無添加化學美容粉或雌性激素,100%只包含「水、膠原蛋白胜肽PO·OG以及4款超級天然植物萃取」,長期飲用身體真係會美麗健康!     我喜歡早上空肚飲用,喜歡早上喝一杯微甜飲品,補充膠原蛋白,準備好每一天的新挑戰!   美麗肌膚可一口一口喝出來~ 變美、變健康就是這樣簡單~     更多詳細簡介,請上老協珍官網  老協珍美顏飲:https://lxz.com.hk/Product/OBB009 老協珍官網:https://lxz.com.hk 老協珍粉絲團:https://www.facebook.com/laoxiezhenHK     ————————————   請Like Facebook 海馬仔成長日記  │ 亦歡迎大家電郵聯絡我們試用產品或出席活動~ =====海馬仔Channel===== Facebook │ Instagram │ Blogspot│Girlssss SundayKiss│ Ohpama.com│ Cook1Cook│MamiDaily Mamibuy │ ESDLife │ 媽媽經 │ 親子集合#tagmum  ilovemama │ She.com│U Blog│WeShare│Pixnet 部落格