副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

出賣年齡 ~戒指糖~

戒指糖,相信都有唔少人食過~~~ 當時信義妹的同學個個都愛,一拎出來就幾十卡放係隻手度,咪話唔吸睛。

戒指糖,相信都有唔少人食過~~~ 當時信義妹的同學個個都愛,一拎出來就幾十卡放係隻手度,咪話唔吸睛。   當年,係村內的士多都係大約$2,之後有些地方加到$5。到而家換上了公主的包裝,卡數少了,在便利店買要$8啦~~~~   不過價錢唔算係重點,始終信義妹唔係零食放題,一次半次高興都可以的~    重點是~~~~~信義妹跟小卷小立分享了童年的回憶,跟同學在士多買零食~ 當時糖戒有多大,食的時候多興奮,想食又不能食各種狀況都分享一下~估唔到小朋友都聽得入神,跟住佢地仲話要拍片自己記錄低~~~哈哈哈~~~     信義藍星札記 Facebook Page https://www.facebook.com/IncredibleShunyeemui/ Instagram https://www.instagram.com/IncredibleShunyeemui/