副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

佛系教育:順其自然就是最好既教育方法

俗語有云 「三仆 六坐 九扶籬」,我家比比就 「三抬頭 六轉身 九坐好」

俗語有云 「三仆 六坐 九扶籬」,我家比比就 「三抬頭 六轉身 九坐好」 作為嬰園老師,建議俾得多,口講真係無敵,但到左現實,作為媽媽真係心急如焚,又怕佢早產影響,又怕佢唔爬直接行,又怕佢發展得唔好 曾經既我為左要比比學自己扶野企,忍住心痛由佢喊;曾經為左訓練比比食野,搞到佢嘔番哂出黎,但夜欄人靜既時候回想,咁樣真係好咩? 最後說服自己下定決心:順!其!自!然! 當我唔強求既時候,就會發現當bb其實有好大潛力,唔需要點教佢,好多野佢都會自己學識,自由發展既寶寶進步既速度會令你驚訝,作為父母既我地唯一要做既就係當bb有危險、做野唔啱既時候出現提醒就可以 妨礙bb成長既最大元兇就係父母既「心態」 嘗試「不比較」「不強求」「不擔心」,做個佛系父母~ ----------------------------------------- 更多比比生活點滴follow ig: babybaedaily