副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

面紅面痕敏感甩皮… 有救星了~

間中有人讚我面色好,面珠紅卜卜。 我好想講...其實我係敏感咋... 慘慘。 識我嘅朋我都知我皮膚好易敏感,小小污糟塊面即刻起晒紅印,又痕又甩皮!真係好慘㗎!

間中有人讚我面色好,面珠紅卜卜。 我好想講...其實我係敏感咋... 慘慘。 識我嘅朋我都知我皮膚好易敏感,小小污糟塊面即刻起晒紅印,又痕又甩皮!真係好慘㗎!   之前睇過醫生,醫生話有機會係玫瑰痤瘡初期。隨年漸長,或者受外界刺激,好易被誘發,嚴重起上嚟,就會變酒渣鼻、成面紅晒、一嚿嚿咁....嘩!真係好擔心㗎!   玫瑰座瘡其實喺香港好普遍,發病率高達10至20%, 可導致嚴重炎症,真係不容忽視!   最近成日敏感,又痕又甩皮,忍唔住要去睇醫生。我就去左睇中環嘅Dr Sky Wong.   Dr Sky Wong專注於皮膚與美學,他仲係專業學府嘅醫學講師以及國際儀器公司指導醫生,分享及教授最新的美學、醫學(包括注射矯形線輪廓提升、各種儀器、皮秒技術等等) 予不同國家的醫生。 經醫生詳細分析,好彩仲未嚴重到玫瑰痤瘡。但係因為我皮膚較薄,非常脆弱,所以好咁易敏感。為咗唔好等佢嚴重落去,醫生建議我做Excel v血管激光治療。 呢個療程對於玫瑰痤瘡初期非常有效,但一般做一至兩次就可以啦。     見醫生前,治療師好細心幫我影左一輯肌底相。之後再俾醫生詳細檢查。經過詳細診斷之後,醫生就建議適合嘅療程。 Excel v血管激光治療,係一個比較高能量嘅 激光治療,效果極度明顯。一次見效。 做完療程即日我皮膚已經見到血管位置有凹陷情況,正常嘅輕微紅腫情況,大約3日左右康復。     做完一段時間,我嘅皮膚敏感情況減少,平時抹完窗,一掂到塵都一定會敏感痕癢。做完療程後,今年大掃除都冇事! 真係好開心。   其實Excel v血管激光療程,係利用儀器發出的微波,改善皮膚泛紅、毛孔粗大和痘印問題,做到嫩膚美白的功效,甚至能增生骨膠原,達到皮膚平滑效果,預防前期玫瑰痤瘡的形成。   如果大家都有經常敏感、泛紅、發熱、乾燥,或眼部時常紅腫。就有機會係玫瑰痤瘡初期。如果你地都有擔心,唔好估估下,快啲去睇問下醫生啦!