副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

MultiH納米纖維濾網 阻隔灰塵病菌 淨化空氣

如果大家有留意我寫嘅文章,應該都知道我同大囝有鼻敏感的,除咗放空氣淨化機、食補充品改善敏感症狀之外,原來冷氣機都會有影響㗎。唔怪得,有時夜晚開冷氣瞓覺時,我例牌會打幾個噴嚏。

如果大家有留意我寫嘅文章,應該都知道我同大囝有鼻敏感的,除咗放空氣淨化機、食補充品改善敏感症狀之外,原來冷氣機都會有影響㗎。唔怪得,有時夜晚開冷氣瞓覺時,我例牌會打幾個噴嚏。   自從裝咗 MuiltH納米纖維室內淨化空氣濾網後,情況明顯改善咗。       佢係一塊三層架構低風阻高效濾網,只要將 MultiH 濾網裁剪成冷氣機隔塵網嘅 2/3 大細,再將佢貼係隔塵網上,就可以將冷氣機入面嘅細菌、灰塵全部阻隔。           佢運用納米纖維技術,有效抑壓及殺滅細菌達99%,包括黃色葡萄球菌、大腸桿菌等,防止病菌散播。仲可以去除灰塵、花粉、煙霧、其他致敏原,有助改善鼻敏感、哮喘、濕疹。而且不含納米金屬成份,唔會對腦部神經造成影響。氣流量仲比玻璃纖維過濾器高30%。       一塊薄薄嘅 MultiH 濾網,就可以將空氣清新機嘅功效加入冷氣機,屋企空氣從自變得更加乾淨、清新,我同小朋友每日係屋企,舒服又安心呀。         更多資料: http://www.multihhk.com Facebook 專頁: https://www.facebook.com/multihhk/   #MultiH #納米纖維 #納米纖維室內淨化空氣濾網 #空氣淨化 #冷氣機 #阻隔病菌 #鼻敏感