副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

1歲 Cakesmash 拍攝 及 家庭照

09.17,今日細佬11個月大喇,下個月就一歲。回想11個月前,仲係細細粒嘅模樣,又扭又難湊呀。眨下眼就快一年,已經識行識走,識得表達自己嘅喜惡。

09.17,今日細佬11個月大喇,下個月就一歲。回想11個月前,仲係細細粒嘅模樣,又扭又難湊呀。眨下眼就快一年,已經識行識走,識得表達自己嘅喜惡。   就快一歲,我哋就上 The One Moment 影咗攝 Cakesmash 兼全家幅。拍攝前,攝影師會比我選擇主題,例如花園景、木馬景、馬戲影,Elsa、小飛象等。   上到影樓,地方寬敞。首先比細佬自由活動,熟習一下環境。換好衫仔後,就比佢玩下玩具,播住兒歌,邊玩邊影。 接住,我哋就影全家幅,有小朋友又有 BB,真係幾高難度,感謝兩位攝影師嘅無限耐性。 最後,到我哋最期待嘅 Cakesmash 喇,開初細佬唔夠膽摸個蛋糕,後來玩玩下,愈黎愈投入,仲愈影愈多靚相添。最好笑係不斷打翻個蛋糕 N次。   好快收到相,好滿意呀。除咗相片影得又靚又自然之外,我哋仲好享受拍攝過程。每次睇到呢攝相,都會憶起當日開心嘅時刻呢!   The One Moment FB page https://www.facebook.com/theonemomenthk/   #theonemoment #專業攝影 #家庭攝影 #嬰兒攝影 #影樓 #photography #cakesmash #cakesmashphotography #證件相 #學生相 #面試相 #入學相 #hkmama #hkmom #hkbaby #babymodel #hkkidsmodel #hkfamily #親子KOL #育兒日常