副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[海馬媽媽與海馬仔飲食] 蜜糖鬆餅

鬆餅真係整法好簡單,所有材料攪拌好就成了,可以入爐焗~ 出爐香噴噴,作為早餐一流! 凍咗再焗返熱食都係好好味!!

一早起來...好想好想做嘅事係⋯整個 鬆餅 ‼️ 於是行動了‼️ 最近幾個月懶散到入廚都欠了動力,可能因為去多了幾次新屋,見多了幾次大焗爐,自己覺得點都要pick up對入廚的興趣,唔係對唔住買個大焗爐俾我嘅老公..haha (5年後終於兌現了結婚時的承諾) 鬆餅真係整法好簡單,所有材料攪拌好就成了,可以入爐焗~ 出爐香噴噴,作為早餐一流! 凍咗再焗返熱食都係好好味!! #食譜 #海馬仔飲食 #海馬仔大個左 #一時時比我影相 #大個仔了 #唯有媽媽自拍   蜜糖鬆餅  材料 低筋麵粉 170g 無鹽牛油 40g 糖 15g 鹽 1g 泡打粉 5g 蛋 1隻 牛奶 70g 蜜糖 20g   另準備蜜糖焗好鬆餅後搽上   做法 1.無鹽牛油切細粒放在盤內,加入低筋麵粉、泡打粉、糖、鹽,用手搓勻直至所有牛油已搓碎 2.加入蛋、牛奶攪拌均勻至麵團狀 3. 用大匙羹取出麵團放在牛油紙上,約可分成5個鬆餅份量,每個鬆餅團要分開4-5cm,留有空間發大 4. 焗爐預熱至200度,焗18-20分鐘 (最後2分鐘只用上火) 5. 焗好後在鬆餅上搽上蜜糖即可     ————————————   請Like Facebook 海馬仔成長日記  │ 亦歡迎大家電郵聯絡我們試用產品或出席活動~ =====海馬仔Channel===== Facebook │ Instagram │ Blogspot│Girlssss SundayKiss│ Ohpama.com│ Cook1Cook│MamiDaily Mamibuy │ ESDLife │ 媽媽經 │ 親子集合#tagmum  ilovemama │ She.com│U Blog│WeShare│Pixnet 部落格