副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

懷孕/產後拜託不要跟我說這些話

其實我懷孕時及生產後有時情緒不太好,容易感到心煩。面對長輩的一些說話特別敏感,真的不太喜歡聽到一些說話而影響心情。

其實我懷孕時及生產後有時情緒不太好,容易感到心煩。面對長輩的一些說話特別敏感,真的不太喜歡聽到一些說話而影響心情。   1)我第二胎決定開刀,於是被問及「你點解唔試左順產先呀?」 我覺得我有第一胎經驗而第二胎選擇開刀,是因為我經歷不了陣痛的階段。雖然我第一胎沒有太大經歷,但我真的很害怕第二胎沒有無痛分娩(我覺得自己直覺幾準,我2個朋友公立醫院生最終安排不到無痛分娩)加上我上胎已經不夠氣力生,仔仔需要吸出來。我就是覺得開刀在預期之內,感覺安心,所以不試順產。所以決定那種生產方式媽媽最清楚,不要覺得順產是最好最合適。   2)生第一胎,我真的害怕,決定爭取打無痛針。於是回應是「唔好打無痛,會腰骨痛,我地果時未又係咩都冇打生小朋友。」 你忍到痛你既事,每人承受力唔同。依家科技先進發達,就是覺得有需要先研發無痛分娩。我覺得打左安心,同埋我打完我同仔仔都暫時沒後遺症。打後真的減卻痛楚,唔打反而我覺得會後悔。   3)「餵人奶好呀,係啦,餵人奶啦,對BB好」 我覺得餵不餵人奶要睇奶量、狀態、心情。寶寶是媽媽生出來,只有媽媽有話事權給寶寶喝人奶還是奶粉。旁人還不清楚媽媽狀態不應評論。你集中在人奶對寶寶好,有想過媽媽狀態是否合適嗎?   4)「食多點芝麻糊,寶寶頭髮黑及濃密,亦有助生產」 由於我38-39週仔仔還沒動靜,於是被催迫買芝麻糊吃。其實我覺得讓他自自然然要出來就出來,最後我還是催生。我覺得催生也很不錯。吃不吃也是孕媽媽自己選擇,迫不來的喔!   5)對住BB講「叫我呀!叫xx(長輩稱謂)呀!」 其實BB太細個未識講野,即使大一點,媽媽都未識叫的時候,唔係好想佢識叫你先囉!   6)「唔好請工人姐姐/陪月啦!等我(長輩)黎啦!」 其實照顧產婦唔容易,加上長輩湊孩子方法未必符合自己心目中的要求。如果有能力聘請外人幫忙,不要不斷希望自己幫忙照顧。因為產婦心情會波動,容易抑鬱,相處不來就不好。如果有心找您幫忙,就會跟您說。陪月及姐姐可聽從自己意見,但長輩不會,所以才不想勞煩長輩。   7)「BB凍呀!比多張被仔佢蓋住啦!」 成日都怕寶寶凍,我只相信探溫計。適當衣著就可以了!   8)「BB成日喊?驚呀!比米袋佢紮住」 呢個方法我知道仍有人沿用,但對於我地偏向邏輯一點的家庭來說不太接受。點解米袋可定驚我還是不知道原因。傳統有傳統做法,不要覺得每人都要跟傳統做法走。