副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

產檢

每次產檢,我都好期待,因為可以聽到少少既心跳聲,而哩啲聲音,係全世界最好聽既聲音。

每次產檢,我都好期待,因為可以聽到少少既心跳聲,而哩啲聲音,係全世界最好聽既聲音。 今日又到左產檢既日子,第一次係下午既時間,終於可以訓晏啲啦。 去到醫院後,都係一般既程序,登記,度高,磅重,量血壓。我又重左2公斤啦,成個懷孕既過程到而家,我重左6公斤,會唔會太多丫!! 今日見醫生,都係閒聊幾句,但由於上次有啲情緒問題,佢地擔心我有產前抑鬱,所以問多左哩方面既野。例如「你訓唔訓到教?」「訓得好唔好」等等。 之後就到左我最期待既環節,聽少少心跳啦,因為老公要返工,所以每次我都叫老公唔洗陪我,我自己去產檢,跟住就錄得少少既心跳俾我老公聽,今次都唔例外。老公一聽到,就笑到見牙唔見眼,名正言順:「爸爸的愛」 下次產檢就係4個星期後,終於可以照超聲波啦,又可以見到少少啦,我同老公都好期待。不過睇怕我要好好控制下磅數,因為醫生話懷孕期間大概重15公斤左右,到懷孕後期,磅數會升得仲快。我差唔多7個月,就重左6公斤,睇怕要好好控制食量同要開始去散下步啦⋯⋯